Lollo - Årsumé 2010

VÅREN 2010:
Gud vad hände på våren, kommer faktiskt inte ihåg. Lärde känna Vendela... hmmm. RixFm låg väl runt Maj så det gick man ju på med några vänner. Sen kommer jag inte ihåg så mkt mera?


SOMMAREN 2010:
På Sommaren hängde jag med Ellen till Luleå. Farmor skaffade ny hund så jag var mkt hos far på kråkis med min kusn, KUL VA DET! Vi skaffade även en ny katt som vi köpte av Mona, lilla sillen killen. Pappa, jag Maria, Freja och Harisen drog till Västkusten, skeeeta kul! Sen vare ju The Vocie också. Och en trevlig varm/kall sommar kväll hemma hos Tilda :) Hihi, sen i slutet av Sommaren så hängde jag, Vendela och Ellen mkt på Kråkis, gött vare!

HÖSTEN 2010:
Hängde rätt mkt med Vendis, fyllde femton år, vi avlivade min bästa kompis :( Skolan började ju igen och jag åt määäääängder med Sushiiii :) Sen kommer jag inte ihåg så mkt mera. He-he.....

VINTERN 2010:
Jag och Mona startade då den här fantastiska bloggen! Började umgås lite mera med Mona, några promenader med Älvira och sådär. Mkt att prata om. Åkte en massa pulka och hänge fortfarande lite på kråkis!
Firade mig, min mamma och min syster som (eller jag fyller ju år i början av November som jag ränkar lite som höst:D) Men i af. Vi hade kalas för oss i slutet av November om jag inte minns fel? Firade min Farmor som fyllde 70 år! Skolavslutning så att vi fick gå på JULLOV!! Provsmakning hos farmor Irre 23 December. Sen vare ju JULAFTON MED VÄRLDENS BÄSTA SLÄKT! Yay, super kul hade vi, super super duper kul! :)

2011:
Jaa, nu är vi alla snart på väg in i ett nytt år! Hur känns det? Jodå, det känns bra! Jag vet vart jag har mig själv. Kommer bli kuuul! Några löften? Jodå, haha.... fast kommer inte på några nu? Jag är taggad inför 2011, SOM FAN!PEACE OUT!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0