hej jag kan typ inte göra korta inlägg

Jag drog ifrån Z lite innan fyra och gick förbi alex, den osociala skitungen! Men det blev bättre sen, men nu är han på bio med några andra tjejer!?!? :o det känns i mitt lilla hjärta älskling, förstår du inte det?? Hahah nej nu driver jag bara :) eller inte.. Jaja, jag har tråkigt, är seeeeg till tusen och trött. Pratar med en liten kille på fejjan nu som säger att vi hade sex i tre timmar igår och jag undrar om det va nån som la ner nått i min drink för det minns jag inte?? :o Hahah. Han frågar även om vi inte kunde träffas under lovet. Aww, gullig kille det där, men lite för liten kanske.. Även om han nu påstår att han har stor balle, men liksom jag har ju redan hittat min lilla älskling, hihih :)

En kompis till mig fråga om jag ville komma över, men jag är ju så sjuukt seg och jag måste ta bussen och skit då och jag pallar fan inte det. Sen frågade en annan om vi skulle ses, vi ska spela monopol bl.a. lovade jag han för någon dag sen, hahah, för då hade han tråkigt och frågade mig :p Men han repar nu och jag kommer inte orka gå till han senare ikväll heller. Så nu sitter jag här, själv, har tråkigt och är trött och inte nog med det så har jag även ont i halsen :( buuuhhuuuu. Men nej hörreni jag tänkte visa er min såkallade nya jacka och sen some pictures from nyår, det va inte så lätt att fota kan jag säga!!! Så klaga inte. Btw... när jag kollade mina bilder hittade jag massa filmer från igår, haha. Vad gjorde vi igår egentligen mina underbara vänner?? Haha. Men innan jag lägger upp nått måste jag kolla med johanna och Z :)
puss




gjorde om den blåa bilden till blå haha,
men det är fyrverkerier inget annat
och sen skulle jag fota några fyrverkerier bakom trädet
på bilden men jag hann inte, men jag tyckte
trädet va fint ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0