King Kong!

Hejsan på er!
Nu har jag äntligen tid att blogga!!

Imorse hade jag inte tid, var med Ellen och vi kollade lite på TV, segade oss , käka frulle och fixade oss. Vid 14 åkte vi till Julia. Vi kollade på King Kong... Nu kommer ni skratta.... men det var första gången jag såg den.. HE-HE! Den är ju sorlig :( Stackars APA!

Nu är jag hemma igen och jag ska snart käka maaat! Imorgon ska jag och mamma åka in till stan och köpa lite kleeeder till kära mig :D Yaaay, hehe. Neeeej nu vet jag inte vad jag ska skriva! Bra att ni har Mona som uppdaterar er också, även Sara! Aja, ses!
PEACE!



Kommentarer
Postat av: freja

jag gillar er design :)

jag vill inte se king kong, apan är läskig :(



sv: haha ja vi är två nördar :D försöker uppdatera så ofta som möjligt ^^<3

2011-01-06 @ 20:26:18
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/
Postat av: freja

jag gillar er design :)

jag vill inte se king kong, apan är läskig :(



sv: haha ja vi är två nördar :D försöker uppdatera så ofta som möjligt ^^<3

2011-01-06 @ 20:27:05
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0