jaaaaa

ja jag tycker att 21.30 är sent och ja därför ska jag göra mig klar för sängen nu och ja det tar typ nästan en timme innan jag ligger i sängen och ja jag är trött.
innan jag säger godnatt måste jag bara säga att jag har pratat om balen som är i slutet av nian i två dagar nu :o längtar fett mycket :D då är det ju varmt och allt också. jag ska fett gå med en kille :D ballt va?? jag tycker iaf det. nej men tycker det är mycket gulligare när en tjej och kille går än om ett gäng tjejer eller killar kommer tillsammans -.- bara coola, modiga personer som jag och en annan som vågar gå med det motsatta könet ;) Nog pratat om det, det är långt kvar, men bara så att ni vet liksom, så att nu har ni nått att tänka på enda fram tills i juni! Sen en annan sak, fick precis veta att en kille brukar drömma om mig, aww fett gulligt juu! Nu säger jag godnatt.. godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0