Hört att det är röj hemma hos Philip :)

Tjabbaaa!!
Jag har inget att göra så jag uppdaterar er lite nu :D Hihihi. När jag tog sällskap med Joel hem idag så sa han att typ 5 stycken skulle dra hem till Philip Lindberg och gameaaaaa ;) Haha, OMG :O Sitter och snackar med Andy på FB, han är en rolig liten prick ;) Men vart fan tog han vägen nu då :O

Här hemma hos mig äre också fullt hus.. -.- Mina låtsas bröder har en kompis var... alltså TVå stycken är hääääääääääääääääär :O Bläää, tycker det är lite jobbigt när dom har kompisar. För när man ska sova så har dom på värsta höööög musik och när dom skjuter på typ COD eller nått, så låter det såhär: PAAAAAAAAAAAAAAAAAANGGGGGGGGGGGGG, BBOOOOOOOOOOOOM!!!

Jag sitter fortfarande och funderar på om jag ska köpa en digital kamera eller inte. Jag tänkte... OM jag gör det så vore ju det skit kul när vi åker till Romme med högstadiet! Men och andra sidan har jag sumpat 3 andra kameror innan. Dock är jag 3 år äldre nu så jag tror inte det kommer ske...... Min mobil lever och konstigt nog så finns det bara 1 enda liten repa på min iPod som jag haft i 8 månader nu! :) Sen ska jag även åka skidor någonstans (tror det också blir Romme, vilket är lite tråkigt) med mamma Emmy och mammas kompis så det vore ju kul att ta med sig en egen kamera så jag slipper ta med ett USB till varje människa jag tagit kort med :)

Detta inlägg var ju jätte långt och tråkigt. Nu ska jag sluta skriva :D Jag som trodde jag hade blogg torka, men icke sa Nicke :) Haha, apropå Nicke så heter en utav Johan och Edvins vänner det (mina låtsas bröder). Nej nu ska jag sluta skriva...... PEACE OUT!

Här får ni lite bilder för att ni läst hela inlägget! :D

Morfar Andy och random Jakoooooob :D Från spexet i höstas ;)


Äre inte lilla Adolf och Daniel ÄrKass :D


Andy Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0