hoppas ni mår bättre än mig just nu

Anledningen till att jag inte bloggat nått idag är för att jag inte gjort något speciellt.. Bara läst runt 50 sidor i svenska boken, ondskan, pluggat lite, druckit och vilat.. är nämligen sjuk. Har rethosta, fryser som vanligt, känns som man har frossa, ni vet när det gör sådär ont när man kommer åt typ armen för att man fryser så mycket och det sticks i hela kroppen.. Sen har jag ont i halsen också och kan inte äta. Orkar inte förklara mer, men nej jag mår inte särskillt bra just nu iaf. Just nu ligger jag i soffan och kollar på barnen i bullerbyn :p hahah. Bloggar ifrån lilla plutt datan. Tänkte göra det där testet som lovisa också gjort, så ska ta och göra det nu :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0