helt i onödan men det skiter jag i

Måste bara säga haha åt alla som börjar skolan imorgon!! :p Asså jo visst jag tycker det ska bli kul att börja skolan, eller hoppas det blir kul iaf :o Men jag är typ den enda och då tycker jag det är så kul när man ser typ alla som skriver neej skola imorgon!! eller ja nått om skolan och att de verkligen inte vill börja skolan, haha. Vafan gör människor på loven då som ee så himla roligt, det är väl ändå i skolan man träffar alla?? Asså det enda dåliga med skolan är ju alla läxor, prov och tidiga mornar, annars är den ju helt okej?? Sen har man ju helgerna på sig att typ åka iväg eller så, det behöver man ju inte göra varje dag :s Liksom nått liv måste man väl ändå ha istället för att bara sitta vid datan eller tvn, men det verkar vara det som alla människor tycker är så kuul?? Jaja, tycker bara synd om alla som börjar imorgon, hahahah!!! Själv börjar man ju då med sovmorgon och på tisdag :)
Sen måste jag bara säga att jag har ätit fett mycket mat idag :o Jag är faktiskt chockad!? Igår åt jag inget till middag, det smakade verkligen inte och jag kunde inte svälja det så ja jag sket i att äta mat då. Men idag har jag fan ätit två stora portioner mat och frukost!! Helt sjukt för att vara mig. Jag äter nästan aldrig frukost och äter inte ofta mycket mat, äter istället en typ mellanportion eller bara lite, fast oftare istället :p Jag vet onödig information för er kanske, men jag vet en person som läser denna blogg iaf som nog blir glad när hon läser detta :D och det är ju då sara, hon som alltid tycker att jag äter så lite och att jag klagar alldeles för mycket på min kropp, haha :p Men idag sara har jag fan ätit som jag vet inte vad och jag kan inte rå för att min kropp ser ut som den gör. Eller jo, jag kan träna men ja förutom det :p Puss på dej sara!!<3



Nu ska jag hitta på nått innan min data dampar sönder totalt!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0