Hej hallå!

Hejsan på er!
Sitter och kollar på Ice Age 3, haha den går på Canal+ -
medan jag väntar på att pappa ska laga klart min nudelsoppa! Mums!
Idag har jag inte gjort så mkt, tittat på tv och suttit vid datorn
och ätit en gudomlig frukost! Ikväll ska jag hem till mamma igen.
Imorgon ska jag nog bara fixa det sista sakerna till skolan -.-
Typ dusha, måla naglarna, och sånt :D Haha, vet att ni ville veta det.... -.-
Nej nu ska jag fortsätta kolla på Ice Age
sen kanske läsa lite av så länge vi båda andas, elelr Breaking Dawn ;)
Haha, twilight you knooow!
PEACE!



Kommentarer
Postat av: amanda ~ annasdotter

Nu är vinnaren av Bloggsvars-tävlingen utsedd :D Kolla om det blev du! kraaaaaam

2011-01-09 @ 17:34:28
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0