happyface

yeeeeeeeeeeeeeeees!!! jag kommer få ett nytt busskort!! fast kanske inte fören om en vecka eller nått, men jag kommer få ett nytt gratis iaf!! fyfan vilken lättnat asså. så jävla glad just nu asså :D ni anar inte hur glad asså. det enda som är tråkigt är att saken jag hade busskortet i är borta, köpte det faktiskt på malta och det har varit asbra, har liksom haft det som en liten plånis.. jag tror även att jag hade lite pengar där i nu när den försvann med.. men pengarna för min lilla plånis sa min bror att dem pengarna kunde jag få av han :) snäll bror man har asså!
så jävla glad.


undra vilken färg jag kommer få nu, hoppas inte blå, så fult!
hejtöntjagvet, hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0