hahahahahaha

Hejsa på er!
Nu är jag hemma hos Ellensfar. Gårkvällen var roooolig! Vi kollade aldrig på Eclipse.... Det blev "The Boogeyman" Eller nått sånt. Fast jag och Vendela tittade inte så mkt, he-he. Jag har faktiskt inte mkt att säga. Snart ska jag och Ellen hem till mig och vänta på Vendela som är i Kungenskurva.Om ni vill träffa Vendela SOfia Bornström sådra dit! Vem vill inte träffa henne liiiiixxxxx!

Ikväll ska vi till min fader! Så alla Nykvarn-bor - se upp för nu kommergalningarnA!!!! :) Haha, nej nu har jag inget mer att skriva, då blir bara inlägget tråkigt.... Och det vill vi ju inte ;) Hihihihihihihihih.
PEACE!



Kommentarer
Postat av: Vendela

oj vad charmigt skrivet.. :$ tack lovis... :$

2011-01-05 @ 16:43:59
URL: http://mjukrosa.blogg.se/
Postat av: agnes

TA BORT LOVISA

2011-01-06 @ 18:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0