godmorgon

Jag skulle läsa lite men somnade bara.. så satte mig upp och läste vidare några sidor, sen la jag undan boken, satte på musik, kröp ner under täcket i sängen och sov! Men jag satte alarm så jag inte skulle sova bort hela kvällen och inte kunna somna senare. Jag ska verkligen gå och lägga mig riktigt tidigt idag!! Höll ju på att somna i skolan och nu när jag kom hem också och fryser gör jag hela tiin också.. sjukt jobbigt. Just nu sitter jag liksom med tights, mjukisar, sockor, linne, långärmadtröja, kofta och halsduk, fryser fortfarande.. Frös tom när jag låg under mitt duntäcke :o Nått fel måste det va eller så är det bara jävligt kallt i mitt hus! Ska gå och göra nått ovettigt nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0