galna tjejer

Vi har suttit och trixat och mixat med en film i typ tre timmar, sen börja datan lagga, då stänger jag ner det men det hade sparats iaf som tur va :) Sen händer samma sak igen men då har det fucking inte sparats, gaaaah blev lite smått galen. Men ja som min mamma frågade mig idag: - Mona har du ADHD? Så antar jag att jag har lite smått av den sjukdomen.. Fast däremot sa min kära pappa att jag bara hade lilla a eller AD, inte AD plus HD, vem ska man tro på??
Nej, är sjuukt trött just nu och sängen är fortfarande full med saker.. bland annat två väskor, en stereo, en tvättkorg, lite kläder, halsband, kuddar, ljusstake, tidning, filtar, neccesär, plattång och ja lite till :) Sara börja bara lägga dit mer och mer nu när jag skrev vad det va, så säger jag att jag ska ställa gungstolen där och då typ dog hon av garv, så hon ligger på golvet nu och skrattar och skrattar och skrattar. Vet inte hur mycket hon skrattat åt mig egentligen, så fort hon kollar på mig typ så börjar hon garva och säger att jag inte får göra en massa grimarser :o hon skrattar åt mig typ hela tiden.. :( Jag kan inte ens prata utan att hon börjar garva och nej nu får hon mig att börja garva också :p Hahahaha. Hej trötta tjejer här, ja vi behöver sova :) Godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0