fredag

Fredag idag :D fan vad najs, älskar fredagskvällar!! Ikväll ska jag dock inte göra särskillt mycket, är typ död, så orkar inte göra nått, bara om jag får skuss någonstans men nej mammi och pappi har druckit -.- Men jag tycker faktiskt det ska bli skönt att bara vara hemma ikväll, det var så länge sen jag var hemma på en fredagskväll :) Min brorsa frågade iof om jag ville följa med han och några av hans kompisar (även tjejer då) men jag orkade verkligen inte :p
Skolan idag har faktiskt varit bra! Ovanligt rolig fredag :D hahah bilden, bäästa :D Dansade streetdance på idrotten också :p Hade so läxförhör också. Sist engelska :) Alla har typ varit på bra humör idag också, det brukar inte va så, brukar vara sån konstig stämning hos vissa ibland. jobbigt. Men idag var det bra, så deenajs :) Och ludde kasta sudd på mig två gånger idag och igår kastade han bröd. normalt?? Nej :) Ska tvätta bort sminket nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0