förstår inte

Sitter här i min mjukisdress, nyduschad och fräsch :) Snackar lite med kusin på msn också. Just nu snackar vi om gymnasium och betyg :) Ikväll ska jag bara vara hemma och riktigt slöa, är sjukt trött och typ halvt död. Gick upp klockan åtta imorse!! och somnade typ halv två inatt.. Var med anna, anna och anna idag i oxelösund. När vi åkte i bilen dit så var det isgata på motorvägen och vi såg flera krockar och lastbilarna stod still i ena körfältet strax innan nyköping. Fett spännande med krockar ju! :D fast inte lika kul när vi själva fick sladd på bilen.. men vi klarade oss utan krock :D Har inget mer att säga just nu. Imorgon ska jag till nacka tror jag det blir med syster och sen kommer jag tillbringa i stort sett hela dagen med henne :) Är oftast på bra humör när jag är med henne och det behöver jag just nu, så deebra :) Juste ska kanske kolla på tydligen en bra film med min brorsa sen. Men vi hörs senare idag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0