för långt för att läsas

fan vad sugen man blev på godis nu, tack lovisa! Men nej, jag har faktiskt varit duktig och joggat/sprungit idag, ja vad man nu ska säga :p Riktigt skönt! Inte lika skönt nu när man fått hosta och fortfarande är typ död i kroppen, hej otränad jag vet!
Idag när jag skulle åka hem från skolan hittar jag inte mitt busskort!!! Det är helt borta, gaaaaah fan jävla helvetes skit asså!!! Kommer få gå varenda dag till skolan nu då -.- baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs. som tur var så blev iaf mamma inte sådär jättearg, hon fråga bara om jag trodde vi kunde få ett nytt.
Idag i skolan fick vi reda på hur det gick på so-läxförhöret som vi hade i fredags och på fysik provet vi hade igår, son gick inte bra haha, men jag erkänner hade inte pluggat bra till det :$ Men fysiken gick däremot mycket bättre!! Hade inte pluggat mycket till det heller faktiskt, men det gick ändå asbra :o Asså så lite som jag plugga till det har jag aldrig pluggat till ett prov tror jag, iaf inte i nian, fick ändå väldigt bra liksom, så ja det är klart att man är lite stolt, hihi ^^ Nog pratat om skolan. Ska lägga in lite bilder idag också, men det gör jag nog senare ikväll, har läxor att göra plus att jag ska hinna duscha och äta och städa mitt rum och tvätta bort sminket och ja jag tror ni fattar ;) btw.. en sista sak. Vi ska dansa vals på idrotten imorgon :D Och christian har redan två stycken att bjuda upp till balen, och vi tjejer får inte säga nej, sen kom oscar och bah nej christian du har redan tre stycken ;) hahaha. Säkert bara jag och de som va där som fattar. Jaja.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0