femte inlägget från mig idag då

shiit vad jag skriver idag :p men det är för att jag inte har nått plugg och för att jag är på bra humör :) jag pratade för en stund sen med elliot och vi kom fram till att folk som inte använder smileys är dryga personer :) därför måste jag använda många smileys ;) Mammi och bror är och lämnar en av kissemissarna till martinas syster, en katt mindre blir vi alltså hemma nu.. det känns på ett sätt skönt men kommer sakna min lilla sot. han brukade alltid prata så mycket och va en stor och tjock liten kille, urgullig! Alla som har djur vet att djuren blir som en familjemedlem för en, typ som ett barn och att det blir tomt utan dem!

Jag har iaf lagt in alla bilder i datan nu så ni kommer få massa bilder senare, för nu typ börjar sveriges värsta bilförare! missa inte! men jag lägger kanske upp alla bilder senare om jag orkar, är typ död. annars imorgon :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0