everything changes

Nu är jag hemma igen, blev inte att jag stannade särskillt länge hos syster, men jag var trött och ja vi gjorde typ ändå inget så aah. Vi ska ändå ses imorgon igen juu :) Men kul hade vi ^^ och jag kände mig såå snygg när jag gick hem därifrån! Tur att typ ingen såg mig och att det va mörkt, hahah. Vi har iaf kommit på riktigt roliga saker som hon och jag ska hitta på :) och ja, det kommer upp i bloggen så småning om, men det kommer dröja ett tag tror jag.. Asså ååh vill verkligen färga mitt hår nu, så äckligt fult det är nu asså!! Gud vad typ allting har förändrats i mitt liv under detta jullov.. några bra saker men även dåliga.. Jag längtar fan tills skolan börjar igen, fast ändå inte men då blir det liksom andra rutiner eller vad man ska säga :p Det är svårt att förklara känslan men ja jag saknar ju då inte alla läxor och prov och tidiga mornar utan det andra :) Har inget mer vettigt att säga.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0