Eclipse :)

Hejsan på er alla!
Nu sitter jag hemma igen med en skål med vindruvor.... jag har vart så jävla onyttig dom senaste dagarna, he-he... måste skärpa mig :D Haha :) Jag och Ellen drog ju som sagt till Skäris och hon hittade en snygg "cardigan" och ett linne. Vi hittade lite GODIS också :) Jag tog en 8 bitars Lax sushi talrik. Det är ingenting mot avd jag kan äta.... REKORD: 30 STYCKNA! :) OOOh Yee :)

Ikväll blire mys kväll hemma hos Ellen med Vendela. Upp på film listan: Eclipse! Hihi, vill se den eftersom jag och Emmy inte hann se den. Jag har den på DVD om ni ville veta asså :) Trodde väl det :) HIHIHIHIHIHI!

Nej nu ska jag fortsätta äta mina kära vindruvor, hi!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0