Easy A

Hej på er!
Har precis kollat klart på Easy A, den var ju skiit bra! :) Rolig och lite nedlåtande ibland :) Ni borde verkligen se den! Det är jätte många bra skådespelare med! Ni vet Dan i gossipgirl, och en från spiderman3 och hon i she´s the man och Febe från Vänner och sen någon sångerska/disney skådespelerska och sonen i Couger Town och James från Twilight! Och några till tror jag ;) Haha skit samma, filmen var toppen!!!

Nu ska jag läsa en sista gång från Fysiken och sen göra mig klar för sängen och soooova :)
Synd att jag inte kan lägga in trailern eller nått -.-
PEACE!





Kommentarer
Postat av: julia

haha phoebe menar du väll :D

2011-01-25 @ 16:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0