dreams

Det enda jag vill just nu är att bli frisk och åka utomlands till ett varmt land med bra shopping och snygga, solbrända och väldtränade boys ;) man kan ju alltid drömma (a) nej, men ska faktiskt kanske dra iväg i mars utomlands för att pappa fyller år :D vi har pratat lite om det iaf, men ingenting är bestämt. Men jag hoppas verkligen på att vi åker någonstans. Det skulle inte sitta helt fel att få åka iväg till ett varmt land och komma bort från sverige för ett tag!! Fast helst av allt skulle jag vilja åka typ imorgon?? Kanske kan få pappa att åka till danmark eller tyskland någon helg nu snart iaf ;) Där är det iof inte så varmt, men man kan göra annnat där, köpa grejer och komma bort från sverige. Nej, nu ska jag svara på lite sms och snacka klart med en på msn, haha stackarn han är också sjuk nu. Vi båda va sjuka samtidigt förut när vi snackade också, lite läskigt faktiskt. Jag märker bara mer och mer saker som faktiskt är lite läskigt. Man blir utsatt för exakt samma saker med olika personer eller man säger att han är typ aldrig sjuk, sen är han sjuk dagen därpå. Ja, asså massa sånt, orkar inte förklara exakt, men några förstår iaf vad jag menar ;) Jag undrar om jag tänker lite föör mycket ibland asså. En sak jag gör iaf är att jag nästan alltid skriver långa inlägg -.- Så slutar skriva nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0