dlgkjdfklg

Hejsan på er!
Jag kan ju säga att jag inte klådde mitt sushi rekord idag :( Det blev bara 20 stycken..... Kanske kan slå det
imorgon med tanke på att vi inte rörde rull sushisarna för dom fick inte plats ;) Haha!

Har tittat på let's dace för ett tag sen och fan vad Andreas Wise och Anders Bagge är rooooliga! Haha, humor, huuu-mooor!  Hoppas dom kommer långt i tävlingen. Men skulle nog inte tro det med tanke på deras poäng, annars så får jag väl ta och rösta som FAAAASIKEN ;) Fast tänker inte slösa ett jävla öre på Let's Dance, inte värt det! Om ni ville veta assååååå, haha :)

Snart ska jag och min syster fixa lite chirre och dipp... Pappan ligger i soffan och snarkar höögt! Ska nog få liv i han snart... akta dig pappi! Aja, nu ska jag kiiiiila, PEACE!




Bilden till vänter: Min syster har lång håååår!
Fast nu har hon mkt längre hår... ner till knäna.. :O
SJUUUUUUKT JÄÄÄÄÄVLA AVIS PÅ HENNE!!1 Vill OCKSÅÅÅ!! :)

Bilden till höger: Vet inte varför jag lägger upp den
bilden. Och ni tänker säkert, vad fan är det för något?
Jo det ska jag berätta. Det kallas "Punktdisplay". På den displayen
kan hon läsa (genom punktskrift ni vet, eller som vissa säger -
blind skrift) allt som vi kan läsa på dator skärmen. Så den dära
grunkan hör till datorn. :) Visste att ni ville veeeta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0