dag sju: fyra avtändande saker

tänkte att vi kunde köra klart det här lovisa ;) och därför svarar jag på det nu när jag ändå sitter vid datan :)
  • dålig andedräkt
  • riktigt dålig hy, asså nån måtta får det faktiskt lov att vara, vet att det är svårt i tonåren men ja, man kan faktiskt ta hand om sin hy, syftar framför allt ansiktet, jag tycker inte att det är gay bara för att man tar hand om sin hud, tvärtom! och jag tror inte att jag är ensam tjej om att tycka så! :)
  • fettigt och ovårdat hår
  • pösiga, skitiga, slappiga och fula kläder. tjejer gillar killar med stil ;)
de flesta killar har typ problemet med att allt är så gay? men asså vi tjejer tycker tvärtom.. för oss är det istället gay att hålla på så som de flesta gör, inte att ta hand om sig själv och faktiskt se till så att man ser bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0