bla bla bla... :D

Hejsan på er!
Nu sitter jag i mitt rum och har tråkigt. Har inte gjort ett ända dugg sen jag kom hem och det var ungefär 3 timmar sen.... Vilket liv! Om en vecka har vi läxförhör i SO. Vi komemr typ få alla papper och det imorgon så jag kunde inte börja plugga till det ;) Jag måste börja med några tids inställda inlägg sen när Nationella kommer för idag i skolan gick vi igenom så jäääävla mkt saker i Svenskan så jag höll på att dö, tur att jag skippade den delen i af!

Snart ska jag äta, hmmm vet inte vad det blir. Jag ska käka rester för resten av familjen ska äta fisk, blääää! Ska kanske ta och läsa lite Så länge vi båda andas också! Så bra! Ikväll vet jag inte avd som händer, ta det lugnt, vara hemma... hmm aa:) Det var nog det!
PEACE!


Jag och den vilda Tilda igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0