bästa tvilling, sara♥

jag saknar dig min älskade lilla tvilling!!
jag läste precis texten som jag skrev till dej för ungefär ett år sen kanske?? kommer du ihåg den? på min gamla blgog.. jag minns att jag kände att vi höll på att tappa kontakten och att vi sågs allt för sällan. jag kommer även ihåg den gången du var här hos mig och när du skulle säga hejdå och ge mig en kram, jag kunde fan nästan inte ens säga hejdå för jag skulle bara börja gråta då.
jag minns en annan gång då vi va hos dig för tre år sen, då vi fick skuss av din mamma till den där stoooora pulkabacken med is på och du och alex springer upp på en pytteliten snöhög och jag minns min besvikelse.. är det här den där superroliga pulkabacken ni pratat om?? tänkte jag och stod där helt stilla. men så sprang ni vidare och när vi kom upp för kullen såg jag den riktiga pulkabacken, minns hur glad jag blev då. hahah, vad vi garvat åt det flera gånger efteråt asså!
sen minns jag en gång då vi va här hemma hos mig för två år sen kanske, då du jag och jimmy byggde ett gupp av snö för bilarna som körde förbi på gatan utanför mig :p vi liksom låg på vägen och byggde ett gupp, sen när en bil kom sprang vi och gömde oss, gud vad grymt kul vi hade då asså!! saknar allt så himla mycket!
jag minns alla gånger du, jag och alex körde kurragömma hemma hos dig, jag gömde mig i en av dina sänglådor under sängen och alex hittade mig aldrig haha. och den gången då din kompis amanda kom och du blev skitsur på din mamma för att hon frågade om amanda ville äta hos dig :p
alla gånger i jönköping, traditionen på hösten juu!
minns även att du berättat för mig att när du bodde här i huddinge gjorde jag alltid illa mig hemma hos dej.
herregud alla minnen med dig bästa tvilling, vi är som gjorda för varann, synd bara att vi inte ses så ofta som jag önska att vi gjorde!
dags att ses snart igen tycker jag och den här gången hemma hos dig och utan killproblem ;)
sara, jag älskar dej och kommer aldrig att glömma dig♥

Kommentarer
Postat av: s

du är bäst monsing, kommer alltid älska dej! vi ses snart pussss

2011-01-29 @ 13:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0