apa

Vad har jag gjort ikväll?? Hmm.. legat på två barstolar uppe i köket och väntat på att maten skulle bli klar, även om jag inte va hungrig, eftersom jag åt mat vid halv fyra :o Fast jag borde egentligen va hungrig då vid halv sju, med tanke på hur ofta jag äter :o men nej.. Läste historian lite, men pallade inte med det så jag sket i det :) Sen har jag typ bara gjort lite småskit sådär. Juste jo jag har umgåtts med min mamma ikväll och hjälpt pappa att hålla ett rör för fläkten till köket :) Hade tänkt sova tidigt idag, för jag har varit seriöst död sen jag kom hem från skolan idag.. Får se hur det blir med den saken. Ska börja på ett nytt inlägg nu ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0