alla dessa hårfärger

jag ska färga håret.. igen. men vet fortfarande inte helt säkert vilken färg. men jag vet typ.. men tror inte att jag färgar håret fören typ om en månad eller nått.. dels måste mitt hår vila, men sen tror jag även att jag ska göra det hos frisör så att det verkligen blir som jag vill ha det! :) sen ska jag ju inte skaffa hårförlängningen fören om typ två månader :o men innan jag skaffar den måste jag ha bestämt vilken hårfärg jag vill ha nian ut..
usch vad svårt det ska vara att bestämma vilken hårfärg man vill ha då. man blir ju fan aldrig nöjd. eller asså man är nöjd i kanske några veckor, sen vill man, eller iaf jag, ha förändring.. det här kommer bli dyrt asså. måste sluta va så dryg, uppkäftig och kaxig mot mammi :) men det kallas pms och tonåren ;) och jag är faktiskt en riktigt snäll och söt liten flicka ibland också. mamma berömde faktiskt min städning idag, hon tyckte att jag gjort det riktigt bra! sen diskade jag tidigare idag också, ja så jag är inte olydig och dum helatiin inte :) jag bättrar mig! (y)
puss


typ alla i min klass sitter och spelar hela tiin -.- rolig klass! :)


titta bara, en till som sitter och spelar


random bild tagen i korridoren på alex, anna, anna och skolsyster :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0