YOOOOH

Tjabba!
Mona kan inte blogga för hon är med en just nu (hon får berätta mer när hon kommer hem) och sen skulle hon göra nått annat skit hemma också så det blir väl att hon uppdaterar ikväll antar jag :)

Skulle gått med Joel idag till skolan men han försov sig ;) Jag fick gå själv :( Jag och Andy fortsatte på vår låååååååt, det känns som jag alltid skriver det ;) Haha, sen vare gymnasium val...... japp, det gick bra! ;) Men ska nog ändra lite sen när jag vart på flera öppet hus och sånt :) Slutade efter matten som var efter lunchen för vår Fysik lärare var borta... apropå Fysik måste jag göra ett Fysik häfte... kom på det nu :O
PEACE OUT SUCKEEEEEEES


<333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0