varning för långt inlägg!

vilket jävla väder!!
sitter och lyssnar på musik, har satt igång musik på tre olika ställen i huset..
tänkte berätta om min dag nu, har mycket att skriva.. men jag inte ta exakt alla detaljer

börjar med att jag vaknar upp och gör mig klar som vanligt. men får sms om att bussarna och tågen inte går. hur fan ska jag komma till skolan då liksom?? 08.10 kom michaela till mig (den tid vi egentligen börjar) så började hon och jag pulsa oss fram i snön för att komma fram till skolan.. på vägen fick vi hjälpa en mamma med två barn att putta på hennes bil, hahah! väl framme var allting blött!! jag bredde ut alla mina kläder utanför datasalen asså.. började platta håret och stod i bara linne för att jag var så varm (jag som annars alltid brukar frysa)
Hade det riktigt kul på son. Efter det hade vi idrott, spelade innebandy. Sen lunch och då blev lovisa först utsläng. Sen jag! Fyfan vad kallt och blött det blev.. hämnd på något sätt ska ni få.. iaf andreas och alex!!! måste bara komma på hur.. Frös som fan efter det eftersom min tröja va blöt och mina tofflor och tights också.. Men fick låna elliots tröja! tack elliot!! Sen kollade vi bara på film på engelskan.
Efter skolan fick jag och lovisa skuss hem av martina, eftersom busstrafiken är kaos just nu.. Dock fick vi köra väldiga omvägar så japp jag slutade 14.20 och kom hem 15.05 :p
Jag har hunnit äta, byta om, plocka undan lite i köket och sen suttit vid datan! :D väntar på att Z ska komma, hon ska hjälpa mig att städa :) men jag ska nog börja redan nu, det kommer ju ta ett tag..
Det kommer inte bli mycket inlägg ifrån min sida nu i helgen, för jag ska ha kompisar här hela helgen och ja då sitter vi nog inte så jättemycket vid datan.. Men jag ska göra mitt bästa och senare troligtvis kommer en massa bilder och filmer upp! :) måste städa och ge djuren mat nu..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0