valentine's day

idag är det ju då som sagt alla hjärtans dag eller valentine's day som det heter på engelska.. alla verkar bry sig så himla mycket om att det är den 14 februari idag. själv är jag inte sån som bryr mig särskillt mycket om det är alla hjärtans dag eller inte, det är typ som en helt vanlig dag juu??
okej det är kanske lite skillnad om man är tsm med nån, men jag menar, man ska väl va snäll mot sin tjej/kille hela tin iaf :o okej idag kanske man ger sin kille/tjej nånting. men annars så förstår jag inte varför folk gör denna dag till något så speciellt?? man kan väl lika gärna spendera sin tid med den man vill en annan dag och hitta på nått kul då??
en person sa tidigare till mig idag att just idag på alla hjärtans dag är alla modigare.. fast man tänker inte på det.
men jag har tänk på det nu och det är fan sant! just idag har man en anledning till att skriva till en speciell kille eller tjej som man kanske inte annars brukar skriva till, just för att det är alla hjärtans dag, man har någonting att försvara sig med om personern frågar varför man helt plötsligt skriver till en.

även om jag inte bryr mig särskillt mycket om att det är valentine's day idag, så hoppas jag till er som bryr er om denna dag att ni haft en bra dag hitills och får en mysig kväll! :)
själv ska jag bara sitta hemma i min ensamhet, eftersom jag är sjuk och inte mår bra..
men jag känner faktiskt inte för att vara med någon iaf, så för mig är det helt lugnt :) jag har ändå ingen speciell person att ägna denna dag med så jag pratar istället med dem personer jag vill prata med via data eller sms :) sen är man ledig imorgon också, så dee najs.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0