VACKERT VÄDER!

Hej, nu äer jag hos pappa ;)
Har vart det ett tag men jag och Freja har vart upptagna med att vara ute och fotat lite och lagat lite mat :) Jag åkte hem ifrån 11.20, sen mötte jag Freja på tåget i Huddinge. Tåget var jätte segt, så det tog 1 timma att åka ist för att åka 25 minuter ;) Men det gjorde ju inte så mkt, vi hade ju varandra :) Sen väntade vi på bussen. Den kom, vi satte oss på bussen och väntade på att den skulle åka. Sen när vi var framme vid Rudkällavägen och började gå hem. SHIIIIIIIIIIIIIEEEAAT VILKET FINT VÄDER! Helt jävla sjukt! Så det tog 30 minuter att gå när det skulle kunnat ta 15 minuter ;) HAHA, men det är fööööööör vackert ute! Hemma lagade vi nudelsoppa och sen gick vi ut och fotade. Nu är vi inne och har tänt en brasa och laddar in bilderna :D Snart kommer våra föreldrar hem :D Ikväll blire sushi!!!!! YEAAAAAAAAAA!!! PEACE!

(det tog oss två timmar att ta sig hit, när det skulle tagit 1 timma och 6 minuter ;)

Snart kommer ett bild inlägg! VARNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0