lördag och bilder från fredag

dagen började med att jag gick upp en halv timme försent och hela familjen va fett sega.. men ja det fanns en anledning, men ändå!
fem över tio gick jag in i duschen! :o de första gästerna skulle liksom komma elva.. men jag hann fan duscha, sminka mig, välja kläder och gör mig klar och allt på mindre än en timme! fast hann inte riktigt platta håret.. morfar och hans dam hade hunnit komma, så jag plattade bara lite av håret och hade resten lockigt :p
vi hade gäster från elva till fem.. så är ganska trött nu eftersom det var jag som fick stå för all servering och sånt. jag är inte van vid att vara servitris och husmor, hahah. nej men det har varit najs att få träffa en massa :)
och lite avis är man allt på sin bror för allt han fått.. men snart är det min tur :D på måndag är det exakt en månad kvar tills jag fyller år! ;) men jag fick även en lite present från min gudmor! hon har varit i nya zeeland precis och köpte med sig en sak därifrån till mig, det brukar hon nästan alltid göra när hon har varit utomlands någonstans :)

bjuder på bilder från när jag bakade och så i fredags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0