you're out of my life

ingen kommer nog någonsin förstå hur mycket jag ogillar dej. det går inte att förklara och jag fattar det nästan inte ens själv! jag stör mig på att vilka jag än är med så ska du vara där varenda jävla gång! måste du få uppmärksamheten av exakt alla eller? och måste du få folk emot mig? fattar inte vad folk ser hos dej??

så äckligt att ens hålla på så som du gör. fattar inte hur du kunde göra nått sånt här. du fick mig att göra nästan altlt för dig. jag litade fan på dig! men allt du sagt har bara varit ren bullshit. jag trodde inte på dig i början men du lyckades få mig att tro på dig igen.. fan jag skulle aldrig gjort det. jag har bara blivit rent jävla lurad! men nu har jag bestämt mig på riktigt, jag vill inte ha nått mer med dej att göra.. inte alls nu på ett långt tag iaf! när jag fick höra sanningen av en person blev jag riktigt äcklad, nu efter mer än ett år förstår jag vem du egentligen är. allting börjar liksom klarna mer och mer för mig.

det finns så sjuukt mycket mer jag skulle vilja säga. men jag orkar inte. jag orkar inte lägga ner tid på två idioter som er. ville bara få det här sagt. allt känns så mycket bättre nu!

Kommentarer
Postat av: leinish

äckliga människor!

2011-02-17 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0