usch på mig!

Hejsan på er!
Nu kan jag äntligen blogga!

Har vart jäklans upptagen hela helgen. Med att slöa :D Haha. Jag och Freja har slöat hela helgen. Men det behöver man. Jag som gått i skolan i en heeeeel vecka och hon som jobbat en heeeeeeeel vecka :D Det blev the sims och iPhone4 speladet. Haha. Vilket jävla liv, om det ens är ett liv det där? Men det har i af vart jäkligt skönt måste jag säga. Och jag är ännu en gång ledsen för min uppdatgering. Är ledsen Mona för att du gjort allt j obb även om inte inte uppdatering heller vart på topp! Båda kunde gjort bättre. Men det är ändå inte så många som läser nu under lovet. Halva sverige är ju uppe i Åre/sälen/idre eller nått annat och åker skidor. Själv sitter man hemma och är avis:(


Men eftersom jag bloggat så bra hela förra veckan och lagt in massa bilder så kanske det inte gör något att jag bloggat uselt  :D HAha. PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0