TRÖTT!

Jag orkar inte blogga just nu, men tänkte bara slänga ihop ett inlägg, för er!
Dagen var rolig idag, ni får lite bilder senare.. orkar inte nu :) Ska snart gå och lägga mig. I af, jag och Emmy var hos henne. Det var länge sen jag träffade familjen Heidenborg så det var härligt att träffa dom igen. Rolig familj!!
Pappa och jag drog och käkade på Rhodos, tog en Sovlaki - kyckling spett, mums! Tar alltid det när jag är där. Sen skjutsade han hem mig ända till mamma :) Det var super snällt av han. Han är busig, min pappa.. vill ni veta varför? joo, han snor lite sand från någon sandhög vid kontainerna nere vid korsningen :D Så att han kan sanda på vår 1 km långa grusväg upp till huset ;)
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0