tröööööött

för det första är jag dööötrött.. och för det andra så blir jag bara ännu mer trött på att alla hela tiden håller på och pratar om att träna och att inte äta onyttigt och gaaaaaah blir galen på allt sånt. lev livet och gör det du tycker är kul istället för att tänka på att man måste träna hela fucking tiden. vad har det tagit åt sverige egentligen?? alla, och jag menar verkligen alla skriver hela tiden om att aah nu har jag varit och tränat si och så länge och det kändes jätteskönt och äntligen har man tränat bort det onyttiga jag åt igår och blablabla, som om alla måste vara pinnsmala för att det är så man ska se ut? men så är det inte! visst, det är skönt att träna, men det känns mer som att alla skryter och att man tränat nu och att man gör träning till värsta överdrivna grejen och att folk tränar bara för att andra tycker att man ska.. Nej asså det är för svårt för att förklara och jag är trött så orkar inte skriva mer. blir bara så trött på så mycket.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0