tråk

Visste du...
att jag vill ha - pengar!
att min senaste kyss - va mysig♥
att jag inte gillar - folk som döjer saker för en när man frågar nått
att min första riktiga kyss - va för ett tag sen
att jag avskyr när folk snackar - om sig själva och deras perfekta liv
att kärlek är - underbart men också förjävligt
att jag gillar att - prata med andra människor
att jag alltid kommer att - bry mig om dej
att jag är förälskad i - ingen och inget
att sist jag grät var - idag, eller fick lite tårar i ögonen..
att min mobiltelefon är - mitt allt
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött och ful
att innan jag går och lägger mig - smsar jag
att idag har jag - mått dåligt
att jag just nu tänker på - varför han inte kunde va som en annan ist..
att i kväll ska jag - kolla på tv 
att i morgon ska jag - sova och plugga
att jag hoppas - att allting kommer bli bättre.. föralltid inte bara vissa dagar.
att nu ska jag - svara på skype

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0