tooooorsdag

kom hem för typ en halvtimme sen och äntligen har jag läst klart alla bloggar, puffat på fb, skrivit av mig lite och pratat. jag har jättemycket att berätta men orkar verkligen inte. gillar inte att skriva skriva skriva... men ska berätta lite iaf :)
skolan idag va chill. spanska provet gick bra förutom hör.. efter skolan åkte vi in till stan för att träffa våra mentorer för första gången. nervöst. för er som inte vet vad det är förklarar jag för er sen, orkar inte nu. på tunnelbanan det satt jag, linnea och leina och snacka snacka snacka. tunnelbanan va proppfull. skojar inte! sen ser vi helt plötsligt att agneta står utanför och vinkar på oss. vi trängde oss fram till dörren och försökte öppna, men tunnelbanan åkte vidare. hahahahahhahahahha. så sjukt pinsamt för alla stod och stirra på oss och guuu vad jag garvade och herregud vad ont det gjorde i magen! för er som inte visste så har jag världens träningsvärk i magen och revbenen plus nått annat som gör att jag har ont i magen.. så det är jobbigt att skratta.
vi fick träffa mentorerna och jag är mer än nöjd med min! :)

vi tar tunnelbanan hem igen. står inne på konsum för att vänta på bussen eftersom det va sjuukt kallt ute! alla va kissnödiga. vi funderade på att kissa i en kruka, hahaha. roliga lärare :p fick skuss av ann-britt hem också :) sjukt snällt. slapp man gå med iskalla fötter hem... vi kom även fram till att hon bott två hus ifrån mig när hon va liten fram till hon va typ 22 år och hon känner mina grannar och vet vem vi köpte huset av. dem är även släkt med ingela (min mattelärare) lite coolt sådär ;) nej jag orkar inte skriva mer på detta inlägg nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0