"tja tja bitches"

man märker att några andra bloggare tar saker härifrån :p men alltid kul att folk gillar hur man skriver och så :) jag kan iof också ta saker ifrån andras bloggar ibland.. heheh.
Dagen började med att jag fick stå och vänta på bussen i 30 minuter! :D
Hade svenska som första lektion, pratade bara om solsidan och sveriges värsta bilförare :p
Teknik i typ 20 minuter.. nödvändigt.
Matteprov.
Lunch.
Livskunskap.
So med göran!
SLUT.
när jag kom hem åt jag, sen tog jag en powerwalk med älvira! duktig flicka! :) nää men det kändes skönt och behövdes!

imorgon blire att gå upp vid typ fem.. eller iaf vakna då :p yeeeah fan vad najs! kanske ska man be mammi göra frukost åt en ^^
ikväll ska jag försöka leta reda på mitt lösen till gymnasievalet.. duscha, äta, prata, kolla på tv och sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0