tisdag - romme

asså jag är helt jävla död känns det som.. jag har bara hunnit ätit middag och tvättat bort det lilla av sminket som va kvar sen jag kom hem.. herreguu så jag såg ut på hemresan asså! fyfan! men kuuul hade vi iaf :D skratta. skratta. skratta. christian, jonte och simon.. de är roliga grabbar det! ;)
har haft en awesome dag, förutom att det va kallt och att jag svimmade precis när vi fått vår mat.. hade tydligen ner all mat på golvet och sen va jag helt borta.. det enda jag kommer ihåg är att jag sa till Z flera gånger, jag kommer svimma, jag svimmar nu.. sen blev allt suddigt och sen vakna jag upp av att jag halvlåg på ett bord och någon gav mig ett glas vatten. läskigt. jag och Z fick ju då sitta innanför själva restaurangen haha, där de tillverkade all läsk xd lite småballt sådär ;) coolingar som vi ee. sen kom det ett par grabbar som undrade vad fan det gjorde två tjejer där xd hahah bara jag och Z som fattar ;) älskar dej tjejen!
orkar inte skriva mer idag. ska läsa några bloggar och sånt smått och gott sen ska jag decka i soffan!
godnatt

Kommentarer
Postat av: kuken i röven släpp dig en fis

är du helt säker på att de tillverkade läsken?, för de brukar man göra på en fabrik och du skrev att ni satt på en restaurang :)

hmm...

2011-02-23 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0