tisdag - ny månad

Ja jag vet att vi slutade 13.20 idag och ja jag vet att det var för snart fem timmar sen och ja jag har haft fullt upp sen dess! Därför har jag inte bloggat tidigare :) nu vet ni det.

Hade spanska som första lektion, sen en timmes lunch, sen matte, sen slutade vi! :D tog sällis med lovisa och Z hem, fast gick ju då inte hem men ja vi tog sällis dit jag skulle :p Jag kom hem vid fyra typ?? Då åt jag lite, sen gjorde jag klart engelskan och fysiken (Z har tjatat på mig att göra engelskan redan nu för att kunna följa med henne på ett öppet hus imorgon :p) Sen efter det så duschade jag, sköööönt!
Jag är astrött och typ död, somnade nästan när jag plugga :$ inte bra. Somna ändå inte såå sent igår och had ju sovmorgon?? men jag vaknade flera gånger i natt och tidigt imorse, jag kan fan inte sova när jag väl får sova, sen har jag ju gått ovanligt mycket idag ;) min kropp är inte van att röra på sig så mycket så då blir jag extra trött, hahah.
Men nu ska jag gå upp och äta middag. Hööörs.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0