the scientist

mår piss, är trött som fan och saknar mina föräldrar..
mår hur illa som helst, känns som om jag är hungrig, men jag kan inte äta för då spyr jag upp det..
har sovit hur dåligt som helst inatt, blivit väckt av sms och telefonsamtal flera gånger.. men jag va för trött för att stänga av ljudet, men tillslut blev jag tvungen att göra det och då hade jag jättesvårt att somna om igen och det värkte i hela kroppen och nej usch det va rena rama helvetet!
vill att mammi och pappi ska komma hem nu :( inte träffat dem sen i fredags morse. och nu när jag mår dåligt vill jag ha dem i min närhet! det är jobbigt att ta hand om ett helt hus, gäster och flera djur nästan helt själv! man blir trött.

har lagt upp alla bilder på datan. så några kommer så småning om när jag mår bättre. berättar om helgen då också.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0