tagen av shelly

Nämn något som gjorde dig glad igår: såg en bild och sen en kille som jag snacka med :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: vänta på bussen..
Vad gjorde du för 15 min sedan: blogga
Det sista du sa högt: nää för det snöar ju
Det senaste någon sa till dig: det syns inte att vi har skottat...
Vad har du druckit idag: saft :D

Vad var det senaste du åt: äter ett äpple nu
Vad var det senaste du köpte: hmm.. minns inte :o 
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: snöstorm typ :o
Godaste glassmaken: vaniljglass med krossad choklad eller jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Sover du tungt: nää :(
Drömmer du mardrömmar: aah, drömde senast inatt att det va inbrott här hemma..
Trivs du med ditt jobb: om jag bara hade ett..
Favoritklädsel: mjukisdress eller tights och stoor mysig tröja :D
Favoritlåt just nu: i just had sex
Vad ser du om du tittar till höger: en vägg och kollar jag ännu mer till höger en dörr :o
Vad gör dig glad just nu: musik och personer som jag pratar med
Vad ska du göra härnäst: prata med mamma...
Höger eller vänsterhänt: höger 
Humör just nu: död
Favoritgodis: klubba 
Kläder just nu: mjukisar, tröja, tröja, tjocktröja, sockor :p
Sommarplaner: utomlands med sara :D?? gbg - liseberg
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: mycket
Är du kittlig: aah :$  
Snarkar du: jaa :D
Stjärntecken: vädur/firre
Längtar du mest efter just nu: helg!! :D och mån-tis nästa vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0