svårt att ta bilder när det snöar

orkade inte blogga igår p.g.a. lite saker som hände igår kväll, men som jag inte vill nämna här i bloggen faktiskt.. sen fuckade sig min data också.
skoldagen idag har varit chill, den har gått fort som fan! började med nationella, gick väl OK. efter det rast sen engelska, det va ruuligt :p shelly + anna + jag asså! :D sen lunch. blev lite depp under lunchen och även lite av idrotten p.g.a. några saker, bl.a. det som hände igår kväll.. men det blir nog bra tillslut! men min lilla shellybelly fick mig på bra humör och på spanskan satt vi bara och snacka och alla hade typ ont i huvudet och va trötta efter nationella så vi fick sluta tidigare! så jag hann med bussen :D fast den va proppfull..
efter skolan dega jag framför datan lite. sen klädde jag på mig massvis med kläder och tog en promenad med älvira. helt död kommer jag in genom dörren och mamma bah: - bara att gå ut nu igen och skotta nu då! :D så japp det va bara att gå ut och skotta! tror mamma blev lite glad över att jag hjälpte henne, med tanke på hur jag va igår.. menmen sånt nämner vi inte här fortfarande.
men ska ta och äta lite frukt nu och bara deeeeega hela kvällen för är totalt slut asså! kanske ska iväg och handla ikväll inför helgen.. men får se.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0