Studiedag

Hejsa på er!
Om jag tänker efter noga så vill jag inte har studiedag imorgon ;) För jag veeeet att jag måste plugga hela dagen -.- så förjääääävligt :( Plus att det är jätte kallt i mitt hus för värme pannan gick sönder i natt och när man vaknade på morgonen var de fucking 22 minus ;) Nu är det 18 minus. Men det var ganska fint väder idag! Hoppas på fint väder när vi åker till Romme!
Ååååh, jag längtar jätte mkt till Romme! Fatta full det kommer bliii :D Ska köra snowblades, första gången jag kör det så det ska bli kul ;) Sen buss resan, det ska bli kul också :D Fast kanske lite lång, men vafaaan, det står man ut med :D
Ojsan, glömde publicera inlägget, hehe skrevs typ för 1 timmar sen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0