ska på öppet hus snart.. men bloggar iaf

hemma nu igen! :D eller har varit det ett tag, eller asså jag har hunnit stretcha sen jag kom hem typ :p jaja. Det va rätt skönt att komma ut och springa lite :) bara lite halt på vissa ställen.. fast det va lättare att springa än att gå faktiskt :o när jag skulle gå in genom grinden här hemma hos mig, fick jag fan gå som en kärring och typ hålla i en stolpe bredvid och i grinden och gå jätteförsiktigt, tur att ingen såg mig då asså! sen när jag springer ser jag en bil parkera lite längre fram, så precis när jag springer förbi ska biljäveln tuta och typ tro att han kan förstöra min koncentration, men fan heller att han kunde det! :p nonchalerade han totalt! :D sen höll jag på att halka en annan gång, lite pinsamt.. Men förutom det så gick allt suuper!
Nu ska jag göra mig lite fräsch för om en halv timme ska jag och Z ta tåget in till söder tror jag det va?? på öppet hus :) hur ska jag hinna?? Jaja. Skriver när jag är hemma igen :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0