sista gången

precis bakat :D tack shelly för att du fått mig att baka oftare nu! :D
va på bra humör tills jag satte mig vid datan. asså datan förstör verkligen ens liv! :p ändå så sitter man här varje dag -.- men en sak har jag bestämt mig för iaf och det är en riktig lättnad! ska bli så skönt att slippa tänka på allt som har med dem att göra och slippa bli avundsjuk och svartsjuk. fast fattar egentligen inte vad jag blir avundsjuk på?? men jag blir det.. men ändå guu så skönt det ska bli att inte ha dej i mina tankar nått mer! även om jag kommer sakna det lite.. men det ska bli skönt att inte behöva vara med dem som bara förstör och inte förstår.
jag måste fan bli bättre på att lyssna på mina vänner, nästan alltid ni som har rätt juu!
ska prata vidare med min fru nu. eller nej det va tydligen mat nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0