ruuulig torsdag!

dagen idag har varit mucho roligare än vad dagen igår va. allt har varit awesome förutom lite irriterande omogna människor. men sådana människor orkar vi inte lägga ner tid på så aah bara stå ut några månader till sen slipper vi varandra! :) pratade med gösta (SYV) typ halv dagen idag föresten så det va rätt najs :p det va faktiskt asnajs att prata med han, han kan verkligen läsa människor och aah jag diggar den snubben asså ;) efter vi snackat klart satt jag och snackade skit med andreas :p najsigt värre. efter det hade jag spanska och sen slutade jag.

har precis fått hjälp av min snälle bror med svenskan, så nu ska jag bara skriva den på ett nytt papper och sedan är jag klar med den :) har inge mer åå säga. fett tråkigt juuuu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0