radio hardcore

tänkte bjuda på lite bilder förut, men nej min kamera va helt död.. så tyvärr :D
äntligen fått lite ny musik till spotify :) det gillas, eftersom min spotify går 24 även om jag inte sitter vid datan :)
jag och elliot tävlade om en sak för typ tjugo minuter sen?? hahah såklart vann jag, han har inte ens kommit tillbaka än liksom.. ;) sorry elliot.. men du är seg! :D
skola imorgon, känns ju lite sådär halvt kul. nej inge kul alls faktiskt! men jag ska vara random och busig, då blir allt tydligen kul och ja då går skoldagen såå mycket fortare, hahah. får se om jag orkar eftersom jag fortfarande inte mår bra -.-
men ska svara på lite sms nu, som jag glömde att jag fått, haha duktig flicka!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0