Plain White T's - Rhythm Of Love

Haaaallllllå!!
Sitter och lyssnar på Plain White T's - Rhythm Of Love. Seriöst, fan vilken skön lååååt! Check it out! Hihi. Har skrivit om alla SO frågor nu så jag kan dom. Läst har jag också gjort. NEJ vet ni vad? Jag orkar inte snacka plugg :D

Imorgon blire skola. Helt OK faktisk. Jag känner mig typ lite clastrofobi varning här hemma. Har inte rört mig ur fläcken från min plats här i köket! Har suttit här hela dagen. Och jag är seriös. Måste uuuuuuuuuuut!!!! Aja, efter plugget imorgon ska jag och mamma åka till HeronCity och köpa en kamera åt lilla mig :D YAY :D Hihi, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG LÄNGTAR JÄTTE JÄTTE JÄTTE MKT TILL ROMME NU :D Pratade nyss med min Julia och jag får låna hennes skidjacka (aa) Min är sönder ;) Aja, PEACE OUT PEEEEEEEEEEEEEEEPS !!! YOU FAAANCYY HUUUUUUH?? :D


SERIÖSTNU BYTTES DET TILL RIHANNA. HENNES KLÅTAR ÄR SÅ JÄVLA PEPPANDE!!

-.- -.- -.- Hej jag kan inte stav?? ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0