OJSAN!

Hejsan på er!
Jag har glömt att blogga heeeelt totalt! Jag har suttit och spelat gitarr ända sen jag kom hem :D Jag har lärt mig min systers låt och så har jag börjat att skriva en egen låt :D Haha :D Nu värker det som satan i mina fingrar :O

Skolan idag var rätt nice :D Sista lektionen (Fysik) var helt gaaaalen... antar att alla var trötta, men det har aldrig var så förut :O Först av lektionen satt typ alla och gapade och skrek åt varandra "Flytta på dig, du sitter på min plats, jäääävla retard, SLUUUTAAA **** gör inte sååå, du är så jävla jobbig, kan alla bara hålla käften, ***** håll käften, nu började ju du praat, hallååååå, kan du bara ta det lugnt!!!!! SHIIIT får jag inte sitta här eller??? Vafaaan äre för fel på dig till mongo, jag ser inte vad det står på tavlan, hallå vad står det????? SLUTA PRATA DÅ, kan du bara var tyyyst?!! (OSV)" Haha, typ såna kommentarer ;) Visst är vi snälla mot varandra? Haha, Annars gick det bra på Fysiken, gjorde klart alla papper som skulle göras och det var lätt :D

Håller med Mona, vi tjejer kan göra 50000 grejer samtidigt, till skillnad från killar.... det märks verkligen att dom itne vet det. När jag och Andy sitter på musik och han spelar något som vi kanske ska ha med i vår låt så titta rjag åt ett annat håll, då får han filpp och ba: "LOVISAAAAAAAAAAAAA LYSSNA DÅÅÅ!!!" Och slår till mig, man ba: taaack :) Jag säger åt han att jag kan göra fler saker samtidigt men han verkar inte fatta det.........Japp, vi kan göra 50000 saker samtidigt:)


Det är 16 stycken som gillat denna på FB :O
Oj vilken rolig bild, fast okej, den ser jävligt störd ut men men :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0